Poznajcie …sławnych, Rodzinę Mlekosławnych!

Informacje prasowe 13.10.2017

Czy wiecie kim są Mlekosław i Mlekosława?  A może imiona: Jogurtosław, Serosław, Masłosław i Śmietankosława Wam coś mówią? Jeśli kojarzą Wam się z mlekiem i produktami mlecznymi – to bardzo dobrze! Rodzina Mlekosławnych to główni bohaterowie kampanii „Bądź świadomy – kupuj polskie” organizowanej przez Polską Izbę Mleka, sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka.

Kampania ma na celu wskazanie Polakom powodów, dla których warto wybierać polskie mleko i polskie produkty nabiałowe. Wśród nich możemy wymienić przede wszystkim:

·         Walory smakowe polskiego mleka i produktów mlecznych

·         Wysoką jakość produktów oferowanych przez polskich producentów

Często podczas zakupów nie zdajemy sobie sprawy, że wybierając polską markę przyczyniamy się do poprawy kondycji naszej gospodarki. Dzięki świadomym wyborom zakupowym możemy mieć wpływ na zwiększenie polskiego PKB, zmniejszenie bezrobocia czy zwiększenie płac. Zadaniem bohaterów kampanii „Bądź świadomy – kupuj polskie” jest o tym przypominać. Cała Rodzina Mlekosławnych będzie również edukowała Polaków o zaletach wynikających z obecności nabiału w diecie człowieka.

W czasie kampanii, która będzie trwała przez kilka najbliższych miesięcy Polacy dowiedzą się wielu nowych rzeczy o mleku i jego przetworach. Poza tym Mlekosławni będą obalać najbardziej popularne „mleczne mity” i pokażą, jak szybko przygotować smaczne posiłki z dodatkiem polskiego nabiału.
W czasie trwania kampanii będzie można również skorzystać z porad dietetyka.

Z najnowszych danych opublikowanych przez Główny Urząd Statystyczny wynika, że w 2016 r. statystyczny Polak wypił 222 litry mleka (łącznie z mlekiem przeznaczonym na przetwory; bez mleka przerobionego na masło)[1]. To znacznie więcej niż w latach poprzednich. Mlekosławni podpowiedzą Wam, na co zwracać uwagę podczas zakupów i jak wybierać najlepsze polskie produkty.

Kampanię „Bądź świadomy – kupuj polskie” będą również wspierać przedstawiciele polskiej blogosfery.

Informacje o kampanii można znaleźć na stronie internetowej www.mlekoslawni.pl  oraz na fanpage’u www.facebook.com/MlekoslawniPL. Zapraszamy już dziś do poznania polskiej rodziny Mlekosławnych!

 

[1] Główny Urząd Statystyczny, Dostawy na rynek krajowy oraz spożycie niektórych artykułów konsumpcyjnych na 1 mieszkańca w 2016 r., Warszawa 31.08.2017

Subskrybuj bezpłatny newsletter Food Forum

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie food-forum.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji żywieniowych,
  • dodatkowe korzyści od Partnerów Magazynu „Food Forum”.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

POBIERZ DARMOWE MATERIAŁY

Kształtowanie kobiecej sylwetki – czy dieta ma płeć?
Format: pdf - 472 KB
Pobierz plik
Interpretacja wyników badań laboratoryjnych w praktyce dietetyka
Format: pdf - 793 KB
Pobierz plik
Diagnostyka zespołu jelita przesiąkliwego.
Format: pdf - 252 KB
Pobierz plik
Piszą dla nas:
Partnerzy:
Forum Media Polska
ul. Polska 13
60-595 Poznań