Promocja konsumencka Robico 6.05-30.06 - KEFIRY Robico

Informacje prasowe 18.04.2019

6 maja rozpocznie się akcja konsumencka, która wesprze sprzedaż kefirów Robico w drugim kwartale 2019 r.

Konkurs „Poleć z Robico” będzie miał zasięg ogólnopolski, a jego komunikacja obejmie szeroki wachlarz mediów: od kanału digital, przez OOH, aż  po  wsparcie  POS.  Akcja potrwa do końca czerwca.

O firmie

Zakład Usług Handlowych Robico funkcjonuje na polskim rynku od ponad 30 lat. Specjalizuje się w sprzedaży produktów mle- czarskich pod marką Robico. Produkcja odbywa się we współ- pracy z zakładami mleczarskimi na bazie własnej technologii i know-how. Na półkach sklepowych znajdziemy: mleka świeże, maślanki i kefiry. To właśnie kefir jest najbardziej rozpoznawa- nymproduktemmarki Robico, opatrzonymcertyfikatem Jakość Tradycja.

Misja firmy stawia na rozwój sprzedaży produktów świeżych i z możliwie najprostszym składem (mleko, kultury bakterii, drożdże, bez dodatku mleka w proszku). Dlatego produkty Robico wybierają wymagający klienci, którzy cenią jakość i naturalność oraz świadomie podejmują decyzje konsumenckie.

Kefir Robico

Kefir Robico to orzeźwiający mleczny napój fermentowany, którego produkcja jest w 100% inspirowana tradycyjnym spo- sobem wytwarzania.

Dzięki stosowanej przez markę metodzie termostatowej, pro- ces fermentacji i dojrzewania kefiru zachodzi osobno w każdej zamkniętej butelce, a nie w ogólnym zbiorniku. W jego wyniku powstaje dwutlenek węgla, który sprawia, że napój łagodnie musuje.

Produkt jest też bogatym źródłem witamin, głównie tych     z grupy B oraz kwasu foliowego.

Kefir Robico dostępny jest w opakowaniach: 900 g, 400 g   i 250 g.

Cele i mechanizm akcji:

Celem aktywacji jest przede wszystkim wsparcie sprzedaży kefirów  Robico w sezonie wiosna-lato 2019, ze szczególnym uwzględnieniem wersji z probiotykiem, niezawierającej laktozy. Kolejnym celem jest utrwalenie wizerunku produktu jako docenianego przez klientów elementu aktywnego stylu życia oraz zróżnicowanej i zrównoważonej diety.

Mechanizm konkursowy:

•Warunkiem udziału jest zakup dwóch kefirów Robico, zachowanie paragonu i nakrętek z kodami.

•Na stronie www.polecrobico.pl klient rejestruje kody z nakrętek.

•Zadaniem kreatywnym jest zrobienie zdjęcia lub nagranie filmiku, który zachęca do picia kefirów Robico.

•Autorzy najciekawszych propozycji wygrywają nagrody.

Różnorodność nagród pozwoli zmotywować do udziału zarówno rodziny   z dziećmi, jak i aktywnych i chętnie podróżujących singli. W sumie na uczest- ników akcji czeka aż 297 wysokiej jakości nagród rozpoznawalnych marek.

Nagroda główna:

•Voucher o wartości 10 000 zł na bilety lotnicze

Nagrody II stopnia:

•8 voucherów o wartości 2500 zł na bilety lotnicze

•24 walizki podróżne OCHNIK

•24 walizki dziecięce SAMSONITE

Nagrody III stopnia:

•120 kuferków podróżnych WITTCHEN

•120 kubków termicznych CONTIGO

Kampania będzie wspierana szeroko w wielu kanałach komunikacji.

•Reklamy Google Ads

•Promocja w social mediach

•Współpraca z influencerami

•Reklama na autobusach (Warszawa)

•Adinsert – reklama w gazetkach sieci handlowych

•POS

•Informacje na opakowaniach

Komunikacja - Google Ads

W ramach kampanii za pośrednictwem Google Ads uzyskamy 5,5 miliona odsłon reklam i prawie 25 tysięcy przejść na stronę konkursu.

Komunikacja - reklama na autobusach

W czasie trwania kampanii na ulice Warszawy wyjedzie aż 70 autobusów oklejonych informacjami o konkursie. Pojazdy razem z przekazem reklamo- wym dotrą do najbardziej sprzedażowych rejonów stolicy.

Dwumiesięczna kampania zostanie zrealizowana na nośnikach reklamowych typu fullback.

Pojazdy z reklamą będą widoczne na terenie całej Warszawy, na ponad 50 liniach. Obejmą one swoim zasięgiem większość centrów handlowych oraz supermarketów i sklepów wielkopowierzchniowych znajdujących się w stolicy. Będzie to bardzo intensywna promocja, która wygeneruje ponad 4,3 mln kontaktów.

Komunikacja - informacje - na opakowaniach

W czasie trwania akcji produkty będą sprzedawane w etykietach konkursowych.

 

Życzymy wszystkim kontrahentom,

aby wyniki sprzedazy poszybowały wysoko

w czasie konkursu organizowanego przez Robico!

Subskrybuj bezpłatny newsletter Food Forum

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie food-forum.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji żywieniowych,
  • dodatkowe korzyści od Partnerów Magazynu „Food Forum”.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

POBIERZ DARMOWE MATERIAŁY

Kształtowanie kobiecej sylwetki – czy dieta ma płeć?
Format: pdf - 472 KB
Pobierz plik
Interpretacja wyników badań laboratoryjnych w praktyce dietetyka
Format: pdf - 793 KB
Pobierz plik
Diagnostyka zespołu jelita przesiąkliwego.
Format: pdf - 252 KB
Pobierz plik


Piszą dla nas:
Partnerzy:
Forum Media Polska
ul. Polska 13
60-595 Poznań