Marwit tego lata wprowadza aż dwie limitowane serie soków

Informacje prasowe 13.06.2018

Po zeszłorocznym sukcesie sezonowego soku z jabłek i ogórka z imbirem, marka Marwit zdecydowała, że tego lata produkt ten powróci na półki sklepów. Wcześniej do sprzedaży trafił sok z jabłek, rabarbaru i buraka.

- Polacy pokochali nasze sezonowe produkty z polskich owoców ze zrównoważonych upraw. Każdego roku notujemy wzrosty sprzedaży. Konsumenci doceniają niebanalne smaki, wartość prozdrowotną, naturalność oraz pochodzenie produktów - przekonuje Anna Pawłowska-Kruzińska, kierownik ds. Marketingu Marwit Sp. z o.o.

Limitowana edycje soku Marwit to produkty bogate m.in. w witaminy B, C oraz K, które skutecznie odświeżają umysł i zagwarantują ochłodę w upalne dni.

Produkty będą dostępne na rynku do końca sierpnia.

Marwit zaczął poszerzać asortyment soków już wiele lat temu, wprowadzając najpierw sok marchewkowo-selerowy, a następnie jabłkowy i buraczkowo-jabłkowy. Wcześniej przez blisko dziesięć lat istnienia firma opierała się na soku marchewkowym.

Limitowane serie soków, to w spółce Marwit już również tradycja. W zimie ubiegłego roku na półki sklepów trafił sok z pomidorów i papryki. Teraz co kwartał, pojawia się inny smak (między innymi aronia, rabarbar, winogrono czy marakuja), wzbogacając tym samym ofertę ośmiu smaków naturalnych soków, dostępnych przez cały rok.

Równocześnie z powiększaniem oferty dotyczącej soków, firma sukcesywnie zwiększa asortyment innych produktów z sektora convenience, który umożliwia konsumentowi sięganie po gotowe warzywne i owocowe przekąski. Tym samym wychodzi naprzeciw jednemu z najsilniejszych obecnie trendów konsumenckich. 

Rozwój firmy i jego kierunek doceniła branża. Marwit Sp. z o.o. to największy w Polsce producent świeżych soków, a także zup, sałatek i zdrowych przekąsek. Firma powstała w 1993 roku i jest właścicielem takich marek jak Witmar, Ogrody Natury oraz Oskoła. Jej produkty sprzedawane są zarówno w Polsce, jak i za granicą (m.in. w USA, Kanadzie, Szkocji, Irlandii, Czechach, Niemczech i Portugalii).

Spółka wielokrotnie była nagradzana w prestiżowych konkursach branżowych. Na jej koncie znajdują się m.in. statuetki Teraz Polska i Złotej Karety. Ponadto jest zdobywcą tytułów Produkt Roku 2016, Dobra Marka 2016 – Jakość i Zaufanie, SuperBrands Polska Marka 2018 oraz Jakość Roku 2017. Marwit jest także laureatem rankingu Gazele Biznesu.

Subskrybuj bezpłatny newsletter Food Forum

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie food-forum.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji żywieniowych,
  • dodatkowe korzyści od Partnerów Magazynu „Food Forum”.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

POBIERZ DARMOWE MATERIAŁY

Kształtowanie kobiecej sylwetki – czy dieta ma płeć?
Format: pdf - 472 KB
Pobierz plik
Interpretacja wyników badań laboratoryjnych w praktyce dietetyka
Format: pdf - 793 KB
Pobierz plik
Diagnostyka zespołu jelita przesiąkliwego.
Format: pdf - 252 KB
Pobierz plik


Piszą dla nas:
Partnerzy:
Forum Media Polska
ul. Polska 13
60-595 Poznań