Fundacja Alivia realizuje trzecią odsłonę Kampanii pn. Wojna z rakiem

Informacje prasowe 20.02.2018

Kampania ma na celu walkę ze stereotypami, zachęcenie do aktywnej postawy wobec choroby i przekonanie do solidarności osób zdrowych. Przełamanie stereotypu „chorego na raka” poprzez zwrócenie uwagi na bohaterstwo, odwagę, niezłomność pacjentów, zmagających się z chorobą nowotworową, którzy mimo obciążającego leczenia, nie poddają się - walczą o zdrowie i życie. W tej walce potrzebują pomocy. Chcemy pokazać „inną” stronę choroby i życia pacjentów onkologicznych – nie tę wzbudzającą litość i współczucie, lecz tę odważną, która wywołuje podziw  i szacunek. Wierzymy, że taka perspektywa zachęci osoby zdrowe do solidarności z chorymi a także wsparcia działań na rzecz walki z rakiem, które realizuje Fundacja Alivia. 

Kampania „Wojna z rakiem” zdobyła 2 srebra w konkursie Innovation AD #Award 2016. Otrzymała złoto w konkursie MIXX Awards 2016, w kategorii Public Service and Non-profit campaign. W 2017 roku kampania została uhonorowana złotą statuetką w kategorii Pro bono w konkursie Effie Awards.

Grupą docelową kampanii są osoby dorosłe. Planowane media obejmują ogólnopolskie stacje telewizyjne, stacje radiowe prasę, Internet. Zakładamy również działania w mediach społecznościowych.

Kampania “Wojna z rakiem” powstała dzięki współpracy wielu osób, agencji i studia produkcyjnego. Wszyscy twórcy zrzekli się swoich honorariów; ich udział w kampanii jest wyrazem solidarności z chorymi onkologicznie w całym kraju. W realizację spotu “Wojna z rakiem” pro bono zaangażował się reżyser Karol Kołodziński. Za kreację odpowiada polski oddział agencji Saatchi&Saatchi, a za produkcję – wielokrotnie nagradzane studio Platige.

Przekaż swój 1% podatku Fundacji Onkologicznej Alivia! Potrzebujemy Twojego wsparcia!

Fundacja Alivia, od 2010 roku, koncentruje się na wsparciu osób chorych na nowotwory złośliwe. Założona została przez Bartosza Polińskiego – brata Agaty, u której 3 lata wcześniej, w wieku 28 lat, został zdiagnozowany rak. Od tej pory wspólnie wspierają chorych i ich bliskich.

Alivia motywuje do przyjęcia aktywnej postawy w procesie leczenia i walki o swoje zdrowie. Udostępnia bezpłatne serwisy Onkomapa.pl, Kolejkoskop.plProstowraka.pl, dzięki którym można znaleźć przyjazny ośrodek onkologiczny, najwyżej ocenianego lekarza, najkrótszą kolejkę do bezpłatnych badań diagnostycznych, a także określić optymalne dla siebie leczenie.

W 2017 roku  Alivia przekazała podopiecznym 3 045 497 zł, część z tych środków pochodziła z wpłat 1% podatku. Dzięki przekazanemu wsparciu Ewelina, mama 7-letniego Filipa przeszła specjalistyczne badania diagnostyczne, a Justyna, od 8 lat zmagająca się z rakiem piersi dostała szansę na dłuższe życie dzięki kosztownej terapii nierefundowanym lekiem. Robert spod Bielska-Białej, mógł sfinansować terapię w prywatnym ośrodku, a Marcin z Sosnowca od roku leczy nowotwór mózgu w Niemczech.

Alivia nie mogłyby działać bez darczyńców, osób o wielkim sercu, wrażliwych na cudzą krzywdę i potrzeby. Jeśli chcesz do nich dołączyć i pomóc pacjentom onkologicznym w zmaganiach z rakiem – przekaż swój 1% Alivii, wpisując w zeznaniu podatkowym nr KRS: 0000358654. Możesz to zrobić poprzez stronę https://www.alivia.org.pl/rozliczenie-pit-1-procent/ gdzie znajduje się program do rozliczeń PIT, który możesz ściągnąć na komputer lub wykorzystać online.

Pamiętaj: gdy organizuje się pomoc, każda złotówka jest ważna! W przypadku osób chorych na raka to pomoc na wagę życia!

Subskrybuj bezpłatny newsletter Food Forum

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie food-forum.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji żywieniowych,
  • dodatkowe korzyści od Partnerów Magazynu „Food Forum”.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

POBIERZ DARMOWE MATERIAŁY

Kształtowanie kobiecej sylwetki – czy dieta ma płeć?
Format: pdf - 472 KB
Pobierz plik
Interpretacja wyników badań laboratoryjnych w praktyce dietetyka
Format: pdf - 793 KB
Pobierz plik
Diagnostyka zespołu jelita przesiąkliwego.
Format: pdf - 252 KB
Pobierz plik


Piszą dla nas:
Partnerzy:
Forum Media Polska
ul. Polska 13
60-595 Poznań