Zrób pierwszy krok do zdrowszego serca

Ruch to, obok diety, podstawowy czynnik naszego zdrowia. Dzięki niemu spalamy kalorie, poprawiamy naszą kondycję, wzmacniamy odporność, pokonujemy stres, a przede wszystkim wspieramy nasze serce.

Najprostszy ruch - spacer

Kiedy regularnie się ruszamy, nasza forma znacząco się poprawia, nie wiemy już co to zadyszka, figura zyskuje wymarzone kształty, dotleniamy nasz organizm i znacząco zmniejszamy ryzyko zachorowania na choroby układu krążenia.

Ważne, aby znaleźć motywację, do codziennego ruchu. Każdy z nas ma za sobą niespełnione obietnice, że „już od jutra będę biegać, uprawiać sport, pływać…” Ale ciągle brakuje czasu…
I kończymy na kanapie, gdzieś w głębi siebie chowając pretensje, że znowu nie znaleźliśmy w sobie czasu i motywacji…

Mamy dla Was dobrą wiadomość – nie potrzebujecie dodatkowego czasu, aby naprawdę zadbać
o ruch dla swojego zdrowia. Wystarczy, że będziecie chodzić… Ten rodzaj aktywności pasuje do wszystkich – spacerować mogą wszyscy niezależnie od wieku i sprawności fizycznej, zasobności portfela czy zajętości. Spacerując godzinę dziennie, możemy spalić 228 kalorii.

Zrób 10 tys. kroków dziennie i bądź zdrowy!

Marka Optima przygotowała akcję „Zrób pierwszy krok do zdrowszego serca”. Do swojego produktu, Optima Cardio, który sprzyja dbaniu o zdrowe serce, dołącza krokomierze, dzięki którym w prosty sposób można wyznaczyć konkretny cel i go zmierzyć. Według badań WHO, aby cieszyć się dobrą kondycją i samopoczuciem, wystarczy codziennie robić 10 tys. kroków. Myślicie, że to dużo? Zaopatrzcie się w krokomierz i zmierzcie swoje chodzenie – może się okazać, że jesteście całkiem blisko tego wyniku.

Optima i Traseo – serwis dla pasjonatów turystyki i sportu zebrały też wyjątkowe trasy spacerowe
z całej Polski, które można pobrać ze strony www.optymalnewybory.pl.

Magia 21 dni

Na pewno ruch, wsparty odpowiednią dietą, przyniesie nam jeszcze więcej korzyści. Warto więc sięgnąć po zdrowe tłuszcze, na przykład margarynę Optima Cardio, która zawiera naturalne sterole roślinne, skutecznie obniżające poziom cholesterolu. Potrzeba na to dokładnie 21 dni codziennego stosowania. Co ciekawe, naukowcy twierdzą, że na utrwalenie danego nawyku potrzebujemy również 21 dni. Czyli w trzy tygodnie możemy utrwalić zdrowy nawyk codziennego spacerowania i pozbyć się niechcianego cholesterolu.

Jak utrzymać sukces

Jak wyrobić sobie nawyk do działania i nie zaniedbać spacerów oraz nauczyć się nowych zasad zdrowego życia? Warto uwzględnić kilka kluczowych rad.

  • Skup się na jednym nawyku
  • Pracuj nad nim przynajmniej miesiąc
  • Wymyślając nowe nawyki łącz je z tymi, które udało się już wdrożyć
  • Bądź gotowy na przeszkody i pokusy
  • Dziel się swoimi sukcesami z innymi
  • Nagradzaj się za sukcesy

Traktuj nowe nawyki jako część Twojego stylu życia

Marka Optima znajduje się w portfolio Zakładów Tłuszczowych „Kruszwica” S.A – największego w Polsce i jednego z największych w Europie Środkowej przetwórcy nasion oleistych i producenta tłuszczów roślinnych, drugiego co do wielkości gracza na krajowym rynku margaryn i miksów konsumenckich. Spółka specjalizuje się w produkcji olejów konfekcjonowanych, margaryn oraz tłuszczów dla potrzeb przemysłowych. ZT „Kruszwica” S.A. jest częścią międzynarodowej Grupy Bunge – światowego lidera w przetwórstwie nasion oleistych i największego na świecie producenta olejów roślinnych. Firma korzysta z nowoczesnych technologii, bazy badawczo-rozwojowej i centrum innowacji Bunge w Europie. 

*** 

Optymalnewybory.pl to serwis stworzony z myślą o propagowaniu zdrowej diety i aktywności fizycznej. Znajdują się na nim artykuły i codzienne „optitriki” - porady i proste chwyty. Eksperci obecni na optymalnewybory.pl pomagają zadbać o zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną, dzięki którym zdrowy styl życia stanie się prosty i przyjemny. Jak zdrowo się odżywiać nie spędzając wielu godzin w kuchni. Jak troszczyć się o rodzinę i jej zdrowie wprowadzając do naszego życia proste i łatwe aktywności.
 

AUTOR ARTYKUŁU

Redakcja Food Forum

Redakcja Food Forum
Forum Media

Kontakt z autorem:

Subskrybuj bezpłatny newsletter Food Forum

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie food-forum.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji żywieniowych,
  • dodatkowe korzyści od Partnerów Magazynu „Food Forum”.

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

TAGI ARTYKUŁU: #Aktywność fizyczna, #Informacja prasowa, #Zdrowe odżywianie

POBIERZ DARMOWE MATERIAŁY

Kształtowanie kobiecej sylwetki – czy dieta ma płeć?
Format: pdf - 472 KB
Pobierz plik
Interpretacja wyników badań laboratoryjnych w praktyce dietetyka
Format: pdf - 793 KB
Pobierz plik
Diagnostyka zespołu jelita przesiąkliwego.
Format: pdf - 252 KB
Pobierz plik


Piszą dla nas:
Partnerzy:
Forum Media Polska
ul. Polska 13
60-595 Poznań